You Only Live Once

Direktlänk till inlägg 19 september 2012

Tre viktiga saker man bör tänka på.

Av YOLO - You Only Live Once - 19 september 2012 18:44


1. Häng inte upp dig på vad det står på vågen. Muskler väger mer än fett. Så även om du inte har ser någon skillnad på vågen kan du känna skillnad på kläderna.


 


2. Banta inte! Du måste få tillräckligt med näring i kroppen. Om du inte får det så ställer sig kroppen på svält. Fettförbränningen minskar. När du väl börjar äta igen, vilket du kommer göra. Kommer kroppen spara på allt du äter för att förbereda sig på nästa "svält period".


3. Hamnar du på en "platå" (du har gått ner en del under en tid. Men nu står du stilla på vågen trots att du fortsätter äta nyttigt och tränar) ät en pizza, hamburgare eller chips en dag. Sen fortsätter du som vanligt igen. Det gör att kroppen ökar sin fett förbränning igen.



  Nu vart jag sugen. Får vänta på min "platå". Karaktär och discipline!


// Kram Linda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av YOLO - You Only Live Once - 6 november 2012 23:07

hejsan! har inte skrivit här på jätte länge nu, men det blir så ibland för mig.. Helt ärligt så har jag nog aldrig varit duktig på att blogga och tro mig, det kommer bli uppehåll vissa perioder! Då det är så mycket annat omkring en som ska hinnas med...

Av YOLO - You Only Live Once - 1 oktober 2012 19:48

Jag behöver peppning!!   Den här veckan började ju mindre bra med både LÄSK och KEBABTALLRIK!! Aja, någon gång ska även jag äta nyttigt. Jag har lixom tappat motivationen, lär komma på en väldigt bra belöning åt mig själv. Har tidigare nämnt att ...

Av YOLO - You Only Live Once - 28 september 2012 01:59

    Kram // Linda <3

Av YOLO - You Only Live Once - 28 september 2012 01:14

*Host, host*   Hej, Linda här igen!   Åter igen sitter jag här mitt i natten och kan inte sova pågrund av hostan. Och jag hostar inte nådigt. Har hållt på att spy för att jag hostar så mycket.   Jag har funderat lite och jag tror att jag ...

Av YOLO - You Only Live Once - 27 september 2012 15:39

Nu får ni slå mig på fingrarna men eftersom de är LEDIGT ifrån skolan imorgon tar vi HELG redan idag. Det innebär hemmagjorda hamburgare, strips och LÄSK. Jag har även köpt en påse godis. Jag är så SUGEN! Fy SKÄMS på mig!!!   Efter att ha levt så...

Presentation


Vi är tre helt vanliga olika tjejer med ett och samma mål. Vi vill hjälpa varandra till ett lättare och hälsosammare liv, därför har vi valt att göra denna blogg. Här kommer vi och skriva om våra liv, träningar, kostvanor med mera.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards