You Only Live Once

Direktlänk till inlägg 24 september 2012

Varit hemma och sjuk.

Av YOLO - You Only Live Once - 24 september 2012 20:04

Har inte skrivit på några dagar nu. Förlåt! Men jag har varit hemma. Och när jag är hemma så vill jag vara med alla här hemma så mycket det går utan att sitta framför datorn. Hoppas ni har överseende med det. Tror ni också vill skita i datorn och vara med familj och vänner istället om ni inte är hemma så ofta.

Jag är fortfarande sjuk, mer eller mindre. Går upp och ner hela tiden. Så motionen har jag inte kommit igång med som jag hade hoppats på. Och om ärligheten ska fram så har jag ätit en pizza i helgen. Men fy Linda! Men grejen är att jag hade tänk starta det nyttiga idag. Och idag har jag inte ätit någon pizza. Det enda ohälsosamma måste vara osten jag hade på mina mackor i morse. Men som sagt, tror inte att det är bra att vara för hård mot sig själv. Att jag endå hoppade över den extra potionen som jag brukar ta tycker jag var strongt.


När jag inte är inne på "jag vill fan gå ner i vikt - NU" stadiet så är jag sällan sugen på något. Men nu när jag vill gå ner i vikt så vattnas det i min mun hela tiden. Jag får försöka köra med den omvända psykologin.


När jag blivit frisk så är jag säker på att det kommer bli lättare att komma igång med allt!

 

Lite rolig bild jag gjorde för några månader sedan när jag satt på sjukan och hade det tråkigt :)


// Kram Linda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av YOLO - You Only Live Once - 6 november 2012 23:07

hejsan! har inte skrivit här på jätte länge nu, men det blir så ibland för mig.. Helt ärligt så har jag nog aldrig varit duktig på att blogga och tro mig, det kommer bli uppehåll vissa perioder! Då det är så mycket annat omkring en som ska hinnas med...

Av YOLO - You Only Live Once - 1 oktober 2012 19:48

Jag behöver peppning!!   Den här veckan började ju mindre bra med både LÄSK och KEBABTALLRIK!! Aja, någon gång ska även jag äta nyttigt. Jag har lixom tappat motivationen, lär komma på en väldigt bra belöning åt mig själv. Har tidigare nämnt att ...

Av YOLO - You Only Live Once - 28 september 2012 01:59

    Kram // Linda <3

Av YOLO - You Only Live Once - 28 september 2012 01:14

*Host, host*   Hej, Linda här igen!   Åter igen sitter jag här mitt i natten och kan inte sova pågrund av hostan. Och jag hostar inte nådigt. Har hållt på att spy för att jag hostar så mycket.   Jag har funderat lite och jag tror att jag ...

Av YOLO - You Only Live Once - 27 september 2012 15:39

Nu får ni slå mig på fingrarna men eftersom de är LEDIGT ifrån skolan imorgon tar vi HELG redan idag. Det innebär hemmagjorda hamburgare, strips och LÄSK. Jag har även köpt en påse godis. Jag är så SUGEN! Fy SKÄMS på mig!!!   Efter att ha levt så...

Presentation


Vi är tre helt vanliga olika tjejer med ett och samma mål. Vi vill hjälpa varandra till ett lättare och hälsosammare liv, därför har vi valt att göra denna blogg. Här kommer vi och skriva om våra liv, träningar, kostvanor med mera.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards