You Only Live Once

Alla inlägg under oktober 2012

Av YOLO - You Only Live Once - 1 oktober 2012 19:48

Jag behöver peppning!!


Den här veckan började ju mindre bra med både LÄSK och KEBABTALLRIK!! Aja, någon gång ska även jag äta nyttigt. Jag har lixom tappat motivationen, lär komma på en väldigt bra belöning åt mig själv. Har tidigare nämnt att jag vill ha en ny våg med digitalt fönster, jag vill ha motivationen, orken, lusten till att ut och gå. Men det ska ju bara REGNA. BLÄ! Det där simkortet har jag inte haft råd med heller men det är ju lite mitt eget fel. Aja, jag får skärpa mig. Just nu river läsk fint i halsen som gör så ont. Jag är less på att vara förkyld. Man kan ju undra vad jag har för imunförsvar egentligen.


Peppning som sagt!!

Kram//Sofia

Presentation


Vi är tre helt vanliga olika tjejer med ett och samma mål. Vi vill hjälpa varandra till ett lättare och hälsosammare liv, därför har vi valt att göra denna blogg. Här kommer vi och skriva om våra liv, träningar, kostvanor med mera.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards